Sabahattin Önkibar: CHP Fetullahçıdır

Aydınlık Yazarı Sabahattin Önkibar, CHP'ye yükleneceğim derken pusulasını şaşırdı

Sabahattin Önkibar: CHP Fetullahçıdır

Aydınlık Yazarı Sabahattin Önkibar, CHP'ye yükleneceğim derken pusulasını şaşırdı

19 Ocak 2018 Cuma 15:02
Sabahattin Önkibar: CHP Fetullahçıdır

Aydınlık yazarı Sabahattin Önkibar bugünkü yazısında CHP'ye yönelik eleştirilerinin dozunu kaçırdı.

CHP'yi, ''mandacı, gayrimilli, siyasal islamcı ve Fetullahçı'' olarak tanımlayan Önkibar'ın yazısının ilgili kısmı şöyle: 

BUGÜNKÜ CHP NEDİR, NE DEĞİLDİR?

* Bu CHP, Tunceli değil Dersim’dir.

* Bu CHP, Kuvayi Milliye değil Kuvayı İnzibatiye’dir.

* Bu CHP, antiemperyalizm değil küreselleşmedir.

* Bu CHP, bağımsızlıkçı değil mandacıdır.

* Bu CHP, laiklik değil siyasal İslam payandasıdır.

* Bu CHP, Atatürkçü değil Fetullahçıdır.

* Bu CHP, karma ekonomi yanlısı değil IMF’ci, piyasacıdır.

* Bu CHP, Ankara değil Washington’dur, Brüksel’dir, Londra’dır.

* Hülasa bu CHP, milli değil gayrimillidir. 

Son Güncelleme: 19.01.2018 23:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş Rıza 2018-01-22 11:21:00

Bir örnek üzerinden Türkiye gerçeği.

1. Neden? Bugün FETO tarafından organize edildiği artık bilinen Baykal'a seks kasedi kumpası ile birdenbire Kemal Kılıçdaroğlu başa geldi? Amerika Birleşik Devletleri'nin neden Baykal için menfaatimize ters işler yapıyor, şeklinde bir raporu ortaya çıktı? Bu rapordan kısa bir süre sonra neden kaset olayı patlak verdi?

2.Neden? 40 küsür yıl Mısır'da yaşamış, Mısır kültürü almış, Türk halkının bilmediği Amerika ve Suudi Arabistan ile illiyet bağı olan ekmek için Tekmeleddin CB adayı gösterildi. Hem de tabanın istememesine rağmen CHP adına Kılıçdaroğlu neden Bahçeli ile ortak oldu?

3.Niçin? Bir CHP PM üyesi, Genel Başkan Kılıçdaroğlu'na "Aylin Hanım'ın gördüğü şahitlikle , Atatürk'ün portresini duvardan indiren Necati Yılmaz mıydı?" diye sorması üzerine. Kılıçdaroğlu da "... ortada bir kanıt yok" dedi. Konu kapandı. Neden üzerinde durmadı?

4.Neden? Dersin katliamdır, diyenleri korudu. Sebebi neydi? Ayrıca "Dersim katliamı Devlet özür dilemelidir" dedi. Normalde Türk kültürü almış, Atatürk'ün izinden giden, devletçi her Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı, Orasını askerin Tunç eli değmiştir, sözü itibariyle Tunceli olarak bilir ve o dönemde orada, İngilizlerin desteklediği Seyit Rıza tarafından Devlete başkaldırı var. Bu yüzden asker orasını düzene sokar, der. Normal bir Türk vatandaşı böyle düşünür. Diğer hikayeyi savunanlar, aynı şekilde Şeyh Sait isyanına da katliam, der.

5. Neden? PKK'nın avukatlığını yapmış olduğu ve PKK cenazelerine katıldığı her kesim tarafından söylenen ve her platformda dillendirilen, parti tabanında da kızılan bir adamı sağ kolu yaptı? Neden partinin ikinci adamı haline getirdi. Niçin?

6. Neden 8 seçim kaybetmesine rağmen hala o koltukta? Neden tabanın parti rayından ve Atatürkçü çizgisinden çıktı, olağanüstü kurultay taleplerini dillendirenlere karşı olarak "Partimden uzaklaştırırım." diye tehdit ediyor? Neden?

7. Neden Atatürkçü ve Türkçü kimliği yüksek olan kişileri partiden çaktırmadan uzaklaştırdı da PKK sempatizanı insanlara kapıları sosyal demokrat numaraları ile açtı?

8.Tüm bunları yapmasına rağmen neden Atatürkçü ve Türkçü çizgisinde gibi görünmeye çalışıyor? Kafası matematik gibi çalışan bizlerin kafası bu sorulara cevabı bulamıyor? Yoksa?

9.Neden partinin ayarında bir lider çıkmadı? Bu ülkede 40 bin tane bu partiyi büyütecek adam varken, 80 milyona hitap edecek bir kimlik ve kültür varken profilli düşük ve çoğunluğa hitap etmeyeceği düşünülen, halkın çoğunluğunun Türkiye'yi temsil etmiyor dediği bir insanı kim neden getirir?

Son 300 yılın en akıllı ve aynı zamanda dünyanın en genç profesörü Oktay Sinanoğlu:
"Atatürk'ün öldüğü günden bu yana ,Ismet İnönü'den itibaren ülkemiz resmi olmasa da fiilen Amerikan işgaline açık edildi.Üst kademelere gelenlerin, parti liderlerinin vs. seçilenleri çoğu Amerika Birleşik Devletleri tarafından önceden ayarlanarak getirildi. Millet uyanmasın, diye de kimisi solcu pozunda ,kimisi sağcı, kimisi Atatürkçü kılıfı ile, kimisi ocu-bucu numaralarıyla, kimisi dindar, kimisi laiklik şemsiyesi kullanarak , iyi roller oynayarak, verilen rollere sarılarak Turkiye'nin çivisini çıkardılar." demişti.

Oktay Hoca'yı da öldürdüler.

Allah hepimize yardım etsin.

Avatar
Nazmi Çakmak 2018-01-20 01:06:50

Önkibar mı arkakibar mı neyse söylediklerinin birini ispatlasında görelim. CHP ana muhalefetin Partisi, işbaşında değilki, söylediklerini hangi uygulamasına dayandırıyorsun? Sen kafayı yemişsin, doktora bir görünsen iyi olur.

Misafir Avatar
Cüneyt 2018-02-17 14:49:40 @Nazmi Çakmak

Kardeş sen hangi ülkede yaşıyorsunda ispatları göremiyorsun ? Televizyonlarda,parti kurultayında meclis konuşmalarında ispatı...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sümmani Çetinkaya 2018-01-20 07:38:10

Eleştirinin de bir sınırı var dilin kemiği yok istediğin kadar çevir efendi ayıp ayıp bu en son akla gelen saçmalık neye göre böyle yazıyorsun olmadı bu

Avatar
Hasan 2018-01-25 22:30:58

Bu kibar saçmalamış biz emperyalizme ve kapitalizme karsiyiz belki bizimde içimizde üç beş tane emperyalist vardır

Avatar
AYNUR AYNUR 2018-02-17 00:28:22

HASS,,,,,,, YALAKA.

Avatar
iLHAN 2018-02-17 21:44:34

BEN ÖNKİBAR BEYİ BAŞKA KONUŞMALARINDA TUTARLI VE DÜRÜST OLARAK DEĞERLENDİRİYORDUM.ANCAK,YANILDIĞIMI GÖRÜYORUM.ASLINDA BEN YANILMADIM DA ,ÖNKİBAR SAF DEĞİŞTİRMİŞ,PATRON NE DERSE O DOĞRULTUDA YAZAN VE KONUŞAN BİRİSİ OLMUŞ ÇIKMIŞ.BİZ BÖYLE OLANLARA KİMSE KUSURA BAKMASIN "FIRILDAK,DÖNEK,RÜZGAR GÜLÜ,MAŞA " DERİZ.SIRALADIĞI HUSUSLARDAN BİR TANESİ BİLE BUNUN NE MAL OLDUĞUNU ORTAYA ÇIKARIYOR.O DA NEYMİŞ "CHP FETHULLAHÇI "İMİŞ.SENİN BU SÖZÜNE AKP LİLER DE İNANMAZ.SANA SADECE ACIYORUM VE YAZIKLAR OLSUN DİYORUM.