Gerici tarikatlara okulları açan MEB ne yapıyor? Şimdi de 'bıyıklılar iyi, bıyıksızlar sapık'

Başörtülüler iyi, başı açıklar kötü görsellerinden sonra şimdi de bıyıklı erkekleri iyi bıyıksızların cinsel sapıklığın anlatılmasında örnek çizimlerde kullanıldığı ortaya çıktı.

25 Ocak 2020 Cumartesi 10:14
Gerici tarikatlara okulları açan MEB ne yapıyor? Şimdi de 'bıyıklılar iyi, bıyıksızlar sapık'

Başörtülüler iyi, başı açıklar kötü görsellerinden sonra şimdi de bıyıklı erkekleri iyi bıyıksızların cinsel sapıklığın anlatılmasında örnek çizimlerde kullanıldığı ortaya çıktı.

Sözcü'den Sultan Uçar'ın haberine göre; MEB, 'Rehber öğretmenlere verilen bir eğitim, kitapların okulla öğrenciyle ilgisi yok" diye savunsa da, rehber öğretmenlerden bu görselleri çocuklara göstererek, 'İyi ve kötü dokunuşu' tanımlayabilmeleri için gülen ve kızgın yüz emojisi yapıştırması istendiği ortaya çıktı. CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Ankara Milletvekili Yıldırım Kaya, TBMM'ne soru önergesi verdi.

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), başörtülü kadınları iyi ve başı açık kadınları kötü gösteren çizimleri nedeniyle tepki çeken ‘Psikososyal Önleyici Destek Programı’ kitabında, bıyıklı erkeklerin de şevkatli iyi insan, bıyıksız erkeklerin ise cinsel istismar yapan görsellerine yer verildiği ortaya çıktı.

KİTAP HANİ ÖĞRENCİLERE ULAŞMIYORDU?
Başörtülü kadınları iyi başı açık kadınları kötü gösteren tartışma yaratan kitapla ilgili Bakanlık, “algı operasyonu” yapıldığını savunsa da, soruşturma başlattı. CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Ankara Milletvekili Yıldırım Kaya, TBMM’ne kitapla ilgili Bakan Ziya Selçuk’un cevaplaması istemiyle soru önergesi verdi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.