Sağlık

Starbucks kahvesinden cam çıkabilir!

PepsiCo tarafından üretililen Starbucks Frappuccino kahve şişelerinden cam çıktı!

Abone Ol

Toplumsal Haber Merkezi

ABD Gıda ve İlaç İdaresi'ne göre, bazı şişelerin içinde cam bulunmasının ardından, PepsiCo şirketi 300 binden fazla şişe Starbucks kahve içeceğini geri çağrıldı.

New York Times’ın haberine göre, şişelerde "yabancı bir nesne (cam)" bulunduğu ifade edildi. Şu ana kadar herhangi bir yaralanmanın bildirilip bildirilmediği belli değil.

Geri çağırma, bu yıl son kullanma tarihi 8 Mart, 29 Mayıs, 4 Haziran ve 10 Haziran olan şişeleri kapsıyor.

Kahveden çıkan cam parçasının ölüme yol açmayacağı ama ciddi sağlık sorunlarına neden olabileceği belirtildi.

Starbucks Frappuccino kahve PepsiCo tarafından üretiliyor.

{ "vars": { "account": "G-9KFVFXJPJ" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }