CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Yeni Şafak gazetesinin patronu Albayrak Grubu’nun kendisini karalamak amacıyla seçim öncesinde Facebook üzerinden videolar paylaştığını ve bu kampanya için 3 milyon TL harcandığını açıklamıştı.

Albayrak Grubu da dün kendi gazetesi Yeni Şafak’ta Kılıçdaroğlu’nun iddialarını doğrulamış, hatta “3 milyon değil 8 milyon harcadık” itirafında bulunmuştu. 

Cumhuriyet'ten Miyase İlknur'un haberine göre; Yeni Şafak gazetesinin de sahibi olan Albayrak Grubu, seçim öncesinde CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nu karalamak amacıyla hazırladığı videoların sadece Facebook üzerinden değil beş ayrı platform üzerinden yayımladığı görüldü.

Seçim öncesinde Kılıçdaroğlu’nun SMS gönderimlerine yasak getiren BTK, Albayrak Grubu’nun siyasi içerikli videolarının linkini SMS olarak göndermesine izin verdi.

5 AYRI PLATFORM
Albayrak Grubu çalışanlarına gönderilen ve çevreleri ile paylaşmaları istenen SMS’leri tıklayınca beş ayrı medya platformuna yönlendiriliyorsunuz. Linki tıklayınca Twitter, Instagram, Facebook, Linkedin ve YouTube seçenekleri karşınıza çıkıyor ve birini seçip paylaşım yapıyorsunuz.