Eğitim

19 okulda 74 bin kişiye çevre eğitimi

Abone Ol

Çevre bilinci eğitimleri genişliyor

Muratpaşa Belediyesi, çevre bilinci ve atık yönetimi konusunda yürüttüğü eğitimlerle 2019 yılından bu yana 74 bin 701 kişiye ulaştı. Eğitimler okul ve kurumlardan gelen talepler doğrultusunda sürdürülüyor.

Okullarda sıfır atık anlatılıyor

Belediyeye bağlı İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü ekipleri, farklı yaş gruplarına yönelik programlar düzenliyor. Kreşlerden liselere kadar 19 okulda öğrencilerle buluşularak geri dönüşüm, iklim krizi ve çevre kirliliği gibi konular anlatılıyor.

Uygulamalı eğitimlerle destekleniyor

Eğitimlerde sadece teorik bilgi verilmekle kalınmıyor. Öğrenciler geri dönüşüm tesislerine götürülerek atıkların toplanma ve işlenme süreçlerini yerinde görme imkânı buluyor.

Yetkililerden sürdürülebilirlik vurgusu

Belediye yetkilileri, çevre bilincinin küçük yaşlarda kazanılmasının önemine dikkat çekti. Eğitimlerin artarak devam edeceği ve daha fazla kişiye ulaşılmasının hedeflendiği ifade edildi.

{ "vars": { "account": "G-9KFVFXJPJ" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }