Sözcü televizyonunu neden hala açamadı?

Sözcü TV'nin yayın hayatına başlayabilmesi için 10 ay önce başvuru yapıldığı fakat RTÜK’ten hala karar çıkmadığı açıklandı.

29 Aralık 2020 Salı 10:47
Sözcü televizyonunu neden hala açamadı?

Sözcü, bugün sürmanşetinden yayımladığı haberde, RTÜK’ü hedef aldı. Haberde, Sözcü TV için tüm belgelerin eksiksiz tamamlandığı, uydudan yayın yapan “Sivas SRT” kanalının 1 yıl önce satın alındığı, isim ve logo değişikliği için 10 ay önce RTÜK’e başvurulduğu belirtildi.

Başvuruyu aylardır sonuçlandırmayan RTÜK’e tepki gösteren Sözcü, “Mülkiyeti Sözcü'ye ait olan, uydu kirası dahil, her türlü masrafı Sözcü tarafından karşılanan TV kanalının, tamamen rutin ve basit bir işlem olan logo değişikliği talebi 10 aydır neden onaylanmıyor” ifadelerini kullandı.

BAŞVURUMUZ BEKLERKEN BİRÇOK KANAL ONAY ALDI
Sözcü’nün konuyla ilgili haberinde "RTÜK, 6 ay boyunca başvurumuzu sonuçlandırmadı. Üstelik ağustos ayında haksız yere, logo gerekçesiyle para cezası kesti! Ardından da dosyada eksiklik olduğunu belirtti. Sözcü bunun üzerine, tüm belgeleri tamamlayıp dosyayı eksiksiz şekilde RTÜK Başkanlığı'na yeniden teslim etti. Dosyamız incelendi, bir eksiklik bildirilmedi. Bu başvurumuzun üzerinden de 2 ay geçti. Sözcü TV'nin logo değişikliği talebi hâlâ sonuçlandırılmadı" denildi.

Yasal hakları olan logo değişikliği talebinin 10 aydır sürüncemede bırakıldığını belirten Sözcü, "Oysa her çarşamba toplanan RTÜK, bu 10 ay boyunca pek çok TV kanalının logo değişikliği talebini yerinde bulup onay verdi" ifadelerini kullandı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.