Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde gemi trafiğine ilişkin son durumu paylaştı.
Bakanlık açıklamasına göre, bölgedeki gelişmeler yakından takip ediliyor ve gemilerle sürekli iletişim sağlanıyor.
Savaşın başladığı tarihten bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek bölgeden ayrıldığı bildirildi.
Ayrıca bölgede bulunan gemilerde Türk vatandaşlarının görev yaptığı, sürecin kontrol altında tutulduğu aktarıldı.
Yetkililer, hem deniz trafiği hem de personel güvenliği için gerekli önlemlerin sürdüğünü belirtti.




