Yerel

Sancaktepe’ye yeni kent lokantası geldi

Sancaktepe Belediyesi ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi iş birliğiyle inşa edilen Emek Kent Meydanı Hizmet Noktaları ile ilçenin ikinci Kent Lokantası törenle hizmete girdi.

Abone Ol

Yeni hizmet noktaları vatandaşla buluştu

Sancaktepe’de düzenlenen açılış törenine; İBB Başkanvekili Nuri Aslan, Sancaktepe Belediye Başkanı Alper Yeğin, Ataşehir Belediye Başkan Vekili Murat Güneş, CHP İstanbul Milletvekili Suat Özçağdaş, belediye meclis üyeleri, muhtarlar ve mahalle sakinleri katıldı. Bölge halkının sosyal ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla hayata geçirilen projeler; meydan düzenlemesi, muhtarlık binası, kütüphane, bilgi evi, aile sağlığı merkezi ve sosyal kafeden oluşuyor.

"İlçemize kalıcı hizmetler kazandırıyoruz"

Törende konuşan Sancaktepe Belediye Başkanı Alper Yeğin, mahalle sakinlerinin yaşam kalitesini artırmayı hedeflediklerini belirterek, "Çocuklarımızın daha iyi şartlarda ders çalışabileceği kütüphaneler, gençlerimizin ve ihtiyaç sahiplerinin yararlanabileceği sosyal alanlar inşa ettik. İBB ile birlikte ilçemize kazandırdığımız bu noktalar, Sancaktepe’nin sosyal altyapısını güçlendiriyor" dedi.

{ "vars": { "account": "G-9KFVFXJPJ" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }