Gıda Alarmı I Market 4,5 liralık yaş mayayı neden 1 liraya satsın ki?

Siz de halk sağlığını tehdit eden uygulamaları ve ürünleri bildirebilirsiniz. Marketler ve üretim yerlerindeki suistimalleri haber@toplumsal.com.tr adresine 'Gıda Alarmı' başlığıyla aktarmanız yeterlidir...

14 Mayıs 2020 Perşembe 00:41
Gıda Alarmı I Market 4,5 liralık yaş mayayı neden 1 liraya satsın ki?
Toplumsal - Gıda Alarmı

Marketler halkının sağlıklı gıdaya erişmesinden çok erişememesinin aracısı olmuş durumda. Bu gerçeğe bir de Covid-19 salgını eklenince durum iyice içinden çıkılamaz bir hal aldı. Karantina hali ve evde yoğun gıda tüketimi marketlere rağbeti artırdı. Ancak bu durum marketleri sürümden kazanmaya değil de krizi fırsata çevirmeye yöneltti. 

Yaş maya salgınsız günlere nazaran salgın sürecinde tüketimi en çok artan ürünlerden. Öyle ki salgın ilanının ilk günlerinde uzun süre boyunca marketlerde maya bulunamadı.Evlerine kapanan yurttaşlar ekmeklerini de evde üretmeye başlamıştı çünkü. Bunu bilinen markaların yanında adı daha önce hiç duyulmamış onlarca markanın mayalarının marketlerde boy göstermesi izledi.

Bu da yetmiyormuş gibi tarihi geçmiş mayaları büyük indirimlerle halka pazarlamaya kalkanlar var. Bunlardan biri de Hakmar Marketleri...

Denetle.com.tr organizasyonunun radarına takılan 'büyük' indirimde, market 500 gramlık bir yaş mayanın fiyatını 4,5 liradan 1 liraya düşürdü. Bu indirimin nedeni ise paketin öteki yüzünü çevirince hemen anlaşılıyor. Yaş mayalar son kullanma tarihinin üzerinden üç gün geçmesine rağmen raflara doldurulmuş.

Öte yandan yapılan 'büyük indirim, Türkiye'de çok sayıda şubesi olan market yönetiminin ürünün durumunu bile bile raflara koyduğu şüphesini uyandırıyor.

Son Güncelleme: 14.05.2020 01:21
Anahtar Kelimeler:
Hakmar Marketleri şikayet
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.