RTÜK: Dondurma reklamlarında genel ahlak sınırı aşılıyor

RTÜK İzleme ve Değerlendirme Daire Başkan Yardımcısı Murat Ellialtı, bazı dondurma reklamlarında ‘genel ahlak sınırları’nı aşan sorunların b

11 Kasım 2019 Pazartesi 10:42
RTÜK: Dondurma reklamlarında genel ahlak sınırı aşılıyor

RTÜK İzleme ve Değerlendirme Daire Başkan Yardımcısı Murat Ellialtı, bazı dondurma reklamlarında ‘genel ahlak sınırları’nı aşan sorunların bulunduğunu söyledi.

Ellialtı, Meclis Dilekçe Komisyonu Obezite İle Mücadele Alt Komisyonu’nda sunum yaptı.

Daha önce asitli içecekler ve dondurma reklamlarının bazılarına ceza kesildiğini belirten Ellialtı, reklam verenler ve Reklamcılar Derneği’yle görüşerek içeriklerde bazı düzenlemelere gidileceğini ifade etti.


RTÜK yöneticisi, dondurma reklamlarının nisan-mayıs aylarında yayınlanmaya başlanacağını, yayınlanmasının ardından ceza kesmelerinin büyük bir etkisi olmadığını dile getirdi.

Ellialtı şöyle devam etti: “O reklamlar çekilmeden biz kendileriyle görüşüyoruz, toplantı yapacağız. Bu reklamlar içerisindeki sıkıntılı hususlar ve özellikle dondurma reklamlarında genel ahlak sınırını aşan sorunlar olabiliyor.”

RTÜK yöneticisi, önceden müdahale yetkilerinin de olmadığını belirterek ortak çalışmayla ‘bunu çözmeye çalıştıklarını’ aktardı.

Son Güncelleme: 11.11.2019 10:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.