banner55

Merdan Yanardağ İBB'den kaç milyon lira hortumlandığını açıkladı: İşte isim isim liste

İGDAŞ’ın TELE1 ve KRT’ye sponsor olmasını hazmedemeyen yandaşların iktidardan aldığı milyonlarca liralık maddi yardımlar ortaya çıktı.

17 Mayıs 2020 Pazar 17:35
Merdan Yanardağ İBB'den kaç milyon lira hortumlandığını açıkladı: İşte isim isim liste

İGDAŞ’ın TELE1 ve KRT’ye sponsor olmasını hazmedemeyen yandaşlar “İGDAŞ, İmamoğlu yandaşı kanallara sponsor oldu” sözleriyle karalama kampanyası başlatırken, 2017-2019 yılları arasında İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) ve iştiraklerinden aldığı milyonlarca liralık maddi yardımlar ortaya çıktı.

İLGİLİ - KRT Genel Müdürü Adnan Bulut'tan İBB hortumcularına tokat gibi yanıt

İLGİLİ - Merdan Yanardağ İGDAŞ'ın TELE 1'e ne kadara sponsor olduğunu açıkladı

Merdan Yanardağ, Twitter hesabında açıklayacağım dediği listeyi açıklayarak şu ifadeleri kullandı:

TELE 1’in, İGDAŞ’tan neredeyse “üç kuruşa” aldığı reklamı diline dolayan ve bir usülsüzlük varmış gibi göstermeye çalışan AK-trollere ve yandaş medya soytarılarına AKP döneminde haksız-hukuksuz aktarılan milyonları açıklayacağımı ilan etmiştim.. Buyurun:

Daha listenin bir kısmı bu.. AKP döneminde yandaş ve yanaşma medyaya, Ak-trollere haksız ve hukuksuz şekilde aktarılan milyonların sadece bir kısmı.. TELE1’i ve Ekrem İmamoğlu’nu sözüm ona suçlamaya kalkan soytarıların suratına bu listeyi bir eldiven gibi çarpacağız..

İşte liste.. Kalleşçe, korkakça pusu kurmak, arkadan saldırmak, yalan, iftira sizin gibi soytarıların işi.. Var mısınız mertçe düelloya.. Silahları siz seçin.. Bizim elimizde sadece bu liste olacak.

Buna göre:

  • Kapanmak üzere olan Türk Medya’ya bağlı yayın kuruluşlarına 5 milyon 764 bin TL,
  • Turkuaz Holding’e bağlı yayın kuruluşlarına 15 Milyon 293 bin TL
  • YeniŞafak ve TVNET’e 9 Milyon 127 bin TL
  • AKİT grubuna  3 Milyon 008 bin TL
  • Kanal7, Haber 7, Ülke TV’ye 1 Milyon 409 bin TL
  • Selahattin Aydoğdu’nun sahip olduğu MS Yapı ve Medya’ya ait olan İstanbul TV ve İstanbul Ajans’a 1 Milyon 575 bin TL
  • Demirören Medya Grubunun sahip olduğu Milliyet, CNN Türk, Kanal D, Hürriyet için 689 bin 647 TL
  • Ciner Holding’in sahip olduğu HaberTürk ve Show TV için 493 bin 705 TL
  • İhlas Grubuna ait olan Türkiye Gazetesi ve İhlas Haber Ajansı için 1 Milyon 189 Bin TL
  • SETA Vakfına ait olan KRİTER Dergisi için 342 bin 242 TL
  • TÜGVA’ya ait olan Fikirname ve Özçekim için 55 Bin TL
  • hurhaber. com için 125 Bin TL
  • superhaber.com için 284 Bin TL
  • Hadi Özışık’ın Sahibi olduğu internetmedya.com’a 340 bin 900 TL
  • Metin Avni Özgürel’in sahip olduğu Yeni Birlik Gazetesine 203 Bin 040 TL
  • Abdurrahman Uzun’un sahip olduğu Türkiye haber merkezi için 60 Bin TL verildiği ortaya çıktı.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.