Türkiye koronavirüs salgınına odaklanmışken, Turkcell'in ardından Türk Telekom da tepki çeken bir fatura uygulaması geldi.

Pazarlama iletişimcisi Levent Erden, 10 yıldır aynı GSM operatörünü kullandığını ve hiç fatura geciktirmemesine rağmen ilk geciktirmede saat 00:01'de hattının kapandığını söyledi. Koronavirüs salgını sırasında böyle bir uygulama yapılmasına tepki gösteren Erden, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:

Böyle bir dönemde, on yıldır hiç ödemelerini geciktirmediğim telefonumu, son ödeme tarihi deyip, gece 00.001 de kesen Türk Telekom , “sadık müşteri tek hamlede nasıl kaybedilir” dersi verdiniz! Bu günlerde bunu yapabilme mantığı hangi yönetim anlayışıyla açıklanabilir?

TURKCELL DE AÇMA-KAPAMA PARASI İSTEMİŞTİ
Geçtiğimiz günlerde Turkcell de faturasını ödemeyen vatandaşlara SMS atarak 28,64 TL açma-kapama ücreti alacağını bildirmişti.

Kullanıcılara yollanan mesajda şu ifadeler kullanılmıştı:

Hattınıza ait faturanızın son ödeme günü bugün olup henüz ödeme yapılmamıştır. Ödemelerin zamanında yapılmaması ve hattınızın kapamaya girmesi durumunda bir sonraki faturanıza 28,64 TL hat kapama-açma ücreti yansıyabileceğini bildirmek isteriz.