Demirören’in Hürriyet’i Mansur Yavaş haberini son dakika olarak girdi, daha sonra yayından kaldırdı

Hürriyet Gazetesi, Mansur Yavaş’ın hakkında ortaya atılan iddiaları cevapladığı basın toplantısının haberini son dakika olarak girdi, daha sonra ise yayından kaldırdı.

Geçtiğimiz günlerde Necmettin Kesgin’in CHP Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş hakkında ‘sahte senet ve tehdit’ suçlarından hakkında hapis istemiyle dava açıldığı iddiaları gündeme yansımıştı. Yavaş, bu iddiaları bugün yaptığı basın açıklamasıyla yalanladı.

Yavaş, AKP’nin ‘saygın iş adamı’ diye savunduğu Necmettin Kesgin’in ‘çocuk istismarından’ yargılandığını ayrıca bu haberlerin seçim döneminde CHP’yi manipüle etmek olduğunu da belirtti.

İktidar yanlısı Demirören Grubu’nun satın aldığı Hürriyet Gazetesi, Mansur Yavaş’ın açıklamasını girdikten kısa bir süre sonra kaldırdı.

‘Mansur Yavaş’tan açıklama’ şeklinde son dakika olarak verilen haber, daha sonrasında silindi. Habere tıklayanlar, Hürriyet’in ana sayfasına yönlendiriliyor.

Mansur Yavaş iddialara cevap verdi, Saray basını görmezden geldi