AKP'li okul müdürünün 10 Kasım'dan anladığı!

Adana'nın önde gelen liselerinden Bahtiyar Vahabzade Sosyal Bilimler Lisesi Müdürü Mehmet Sırrı Huylu 10 Kasım'da okul bahçesinde orta oyunu oynadı. 

AKP'li okul müdürünün 10 Kasım'dan anladığı!

Adana'nın önde gelen liselerinden Bahtiyar Vahabzade Sosyal Bilimler Lisesi Müdürü Mehmet Sırrı Huylu 10 Kasım'da okul bahçesinde orta oyunu oynadı. 

11 Kasım 2017 Cumartesi 11:30
AKP'li okul müdürünün 10 Kasım'dan anladığı!

Adana'nın önde gelen liselerinden Bahtiyar Vahabzade Sosyal Bilimler Lisesi Müdürü Mehmet Sırrı Huylu 10 Kasım'da okul bahçesinde orta oyunu oynadı.

AKP milletvekili aday adayı olan Mehmet Sırrı Huylu AKP'nin Atatürk'e verdiği değeri gün yüzüne çıkardı. 

Toplumsal Haber Merkezi

Son Güncelleme: 13.11.2017 21:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Erdal sayın 2017-11-12 19:16:35

Göreve iki ay önce başlayan okul müdürümüz sırrı bey göreve başladığından beri okulun ve öğrencinin sorunları ile gece gündüz ilgileniyor çok başarılı başarılarını takip edelim buradan haber yapalım kendisine yardımcı olalım müdürümüzün arkasındayız yanindayiz

Avatar
Hasan Yel 2017-11-13 17:57:23

Şimdi herkes Ak Parti adayı olabilir birisi bir densizlik yaptı diye partiyi karalamak gerekmez.Ayrıca o kişi gerçekten o okula yakışmayan birisidir.Bir taraftan temizlik şirketi vardır diğer taraftan Ceyhan Fen lisesinden nasıl sürgün edildiği ortadadır.

Avatar
Hasan YEL 2017-11-13 21:44:58

Ya şimdi bırakın bu mavraları bu adam kaç tane soruşturma geçirmiş ona bakın.Her türlü dalavere var.Bu adam hiç bir okula müdür olmaz.Maşallah 2 ayda gelmiş geçmiş en iyi müdür diyeni de almak lazım görevden Aysuda ile çok iş yapıyorsunuz galiba

Avatar